Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2016

ο μικρός Αρχιμήδης

Αρχιμήδη έλεγαν τον παππού μου, Αρχιμήδη αποφάσισαν να ονομάσουν και εμένα. Βέβαια η μητέρα μου διαφώνησε αρχικά, αλλά το δέχτηκε στη συνέχεια, καθώς ήταν λέει "λαμπρός επιστήμονας της αρχαίας Ελλάδας". Δεν ξέρω τί σημαίνει επιστήμοντας, αλλά μάλλον θα είναι κάποιο σημαντικό πρόσωπο. 
Κάθε βράδυ, όταν έρχεται η ώρα του μπάνιου, παίρνω το παπάκι μου και τρέχω να δω τη μαμά που γεμίζει τη μικρή, μπλε μπανιέρα και ελέγχει τη θερμοκρασία του νερού. Περιμένω ανυπόμονα τη στιγμή που θα κάνω τη βουτιά μου και θα σκορπίσω παντού νερά. Πριν τρεις μέρες της είπα να γεμίσει το μπανιεράκι μου μέχρι πάνω. Με ρώτησε "γιατί;" και της απάντησα πως κάτι θέλω να παρατηρήσω. Έτσι λοιπόν, όταν μπήκα, παρατήρησα πως το νερό ξεχείλισε, μετά σηκώθηκα και είδα πως η στάθμη του νερού μέσα στο μπανιεράκι είχε πέσει, μετά ξανακάθησα και πάλι η στάθμη ανέβηκε."Μα πώς συμβαίνει αυτό;" αναρωτήθηκα, αλλά το παπάκι περίμενε να παίξουμε και έτσι άφησα για πιο μετά το βασανιστικό αυτό ερώτημα. 
Την επόμενη ημέρα, πριν δύο μέρες δηλαδή, είπα πάλι τη μαμά μου να γεμίσει το μπανιεράκι μου μέχρι πάνω με νερό, αυτή τη φορά δεν ρώτησε το γιατί. Πριν μπω μέσα έβαλα το πλαστικό παπάκι μου και ξεχείλισε λιγότερο νερό. "Γιατί όταν βουτάει το παπάκι ξεχειλίζει λιγότερο νερό από αυτό που ξεχειλίζει όταν μπαίνω εγώ μέσα;" αναρωτήθηκα και άφησα το βασανιστικό αυτό ερώτημα να το απαντήσω την άλλη μέρα.
Χθες όταν η μητέρα μου γέμιζε το μπανιεράκι της είπα ότι θέλω να το βάλει μέσα σε μια μεγαλύτερη σκάφη ώστε το νερό που θα ξεχείλιζε να το μαζεύαμε. "Γιατί παιδί μου να μαζέψουμε το νερό;" με ρώτησε αλλά δεν της απάντησα. Μπήκα στη μπανιέρα μου και το νερό που βγήκε γέμισε τη μεγαλύτερη σκάφη. "Κάποια σχέση θα έχει το νερό αυτό με το σώμα μου" σκέφτηκα και αναφώνησα "Το βρήκα!, το βρήκα!" και έτρεξα γυμνούλι μέσα στο σπίτι βρέχοντας το πάτωμα και τα χαλιά. Ο μπαμπάς μου με κοίταξε απορημένος "Τί βρήκες παιδάκι μου;" με ρώτησε και εγώ έμεινα με το χαμόγελο στα χείλη μου να τον κοιτάζω. "Όταν μεγαλώσω και γίνω επιστήμονας σαν τον Αρχιμήδη θα σου εξηγήσω μπαμπά"  είπα και του έκανα μια ζεστή αγκαλίτσα που τον γέμισε χαρά και μπόλικα νερά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου